Saturday, December, 16, 2006

Sparks Of Insanity By Vinny "Bond" Marini Saturday, December 16, 2006


THE COUCH would like to again thank
Morgen from IT'S A BLOG EAT BLOG WORLD
for the hospitality on his Divan today.

Hope you enjoyed.

MONDAY MATINEE
IN TWO DAYS

13 Of Your Sparks

  1. Piacere Says:
  2. Sticky Sweetness????? BWAHAHAHA!!!

    Have a great Saturday - can't wait for the Monday Matinee!!

    Hugs,
    Pia

    P.S. Heard my hoochie, Maryfly, got you some tickets...would you believe (and this was TOTALLY unplanned), that she and I ended up with seats right next to each other??? Better save up for my bail money!!!

     
  3. As expected, you didn't disappoint!

    Thanks for sharing...

     
  4. Lizza Says:
  5. Haha! That was an awesome interview. This leather couch is wonderful, but I'd sure like to see that other couch you mentioned!

     
  6. Sanni Says:
  7. LOL! Oh yeah, baby, yeah! I enjoyed it a lot =)

    Have a great weekend, 008!

     
  8. Tisha! Says:
  9. Hey 008! Some adventurous and steamy world you live in and the gadget was super cool, I want one just like it!!
    Awesome!!!

     
  10. busy91 Says:
  11. V...
    you have serious issues dude!
    ROFL!

     
  12. Turnbaby Says:
  13. LMOO--hilarious

     
  14. Bond Says:
  15. PIA: You going to be there for auditions? LOL Looking forward to meeting!

    SONGBIRD: Thanks!

    LIZZA: LOL Does that mean you will be at auditions too? LOL

    SANNI: You also enjoy Sanni

    TISHA" Let me talk to Q for you and I'll see what I can do.

    BUSY: Umm is that a good thing?

    TURN: Hoping to have her cast this week! LOL too funny

     
  16. tiggerprr Says:
  17. Hiyas...you've been tagged! See my site for details! :)

     
  18. Guess you got tagged by tiggerprr as well -- can't wait to see what you have to say about that!

    Thanks again -- you're awesome.

    Later...

     
  19. Starrlight Says:
  20. That was funny :P

    Now get cracking you got tagged by Tiggerprr and I wanna read it :P

     
  21. Fred Says:
  22. A motorized escape vehicle? Sign me up. I could use one.

     
  23. Jessie Says:
  24. Stopping by after a visit to the carnival. I enjoyed my stay on the couch. :-)

     

Music On The Couch