Tacit Thursday

Sparks Of Insanity By Vinny "Bond" Marini Thursday, June 28, 2007





21 Of Your Sparks

  1. the108 Says:
  2. I'd sprawl naked on that thing but in this heat, I fear my butt would stick to it and make that weird farty sound when I moved.

     
  3. Hmmm....you've shortened your Couch, thereby limiting the number of visitors allowed per visit? Is that the tacit implication?

     
  4. Matt-Man Says:
  5. Sweeeet!!

     
  6. Bond Says:
  7. changed picture...this is better...

     
  8. julie Says:
  9. Hmmm the couch got ripped?

    Vinny did you get drunk last night?

     
  10. Travis Says:
  11. **scratches head**

     
  12. Tug Says:
  13. I think I sat on a spring...

     
  14. Dixiechick Says:
  15. So that's what happens when you have wild and crazy and hot passionate sex on the couch!?!?!

     
  16. katherine. Says:
  17. this must be what the couch looked like after you buddy visited....

     
  18. Angell Says:
  19. AAAAAAAAAAAHHHHHHHH!

    What happened????????

    *sobs*

    Please God - say it ain't so!! Take me instead....take meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

    *snicker*

    So, seriously....

    SMOOCHES.

     
  20. Okay, you changed the photo since last night.

    Hmm....

    [[scratching like Trav...walking away, muttering]]

     
  21. Starrlight Says:
  22. GAH!!!!!

    You ripped the naugahyde with your slutty stilettos! *mourns the Naugas that gave their hydes*

    Table dance, darlin, not couch dance!

     
  23. Matt-Man Says:
  24. WTF? Did you and your alter female ego have rough sex since the last time I looked at the couch!?

     
  25. Morgen Says:
  26. I hope this pic doesn't bode ominious for my favorite couch spot...

     
  27. Mags Says:
  28. You didn't tell me you were in my neighborhood!

    ;)

     
  29. Sparky Duck Says:
  30. well at least this picture makes more of an impact then last nights. Its gonna be Bonds Leather Comforter?

     
  31. Meribah Says:
  32. **Ambles in, looks at the torn and tattered couch, slinks back towards the door** Uh, I didn't do it, I swear! THE PUPPY IS INNOCENT...of this anyway! :P

     
  33. Travis Says:
  34. Dude - I named you a Rockin' Boy Blogger!

     
  35. Dana Says:
  36. I'm scared...

    :hides under what remains of the couch with Trav's woobie:

     
  37. Gail Says:
  38. What's going on? Are you okay hon?

    I'm kinda concerned judging by the look of the picture...

     
  39. Anndi Says:
  40. This is the opponent in a battle with the Big Black Leather Couch?

     

Music On The Couch