Who Are You?

Sparks Of Insanity By Vinny "Bond" Marini Thursday, August 09, 2007



Look what Sanni did?


Thank you darling friend...



The lovely and witty STARRLIGHT has tagged us with this Meme... Pretty simple and straightforward...

Here are the rules:
1. You have to post these rules before you give the facts.
2. Players, you must list one fact that is somehow relevant to your life for each letter of their middle name. If you don’t have a middle name, use the middle name you would have liked to have had.
3. When you are tagged you need to write your own blog post containing your own middle name game facts.
4. At the end of your blog post, you need to choose one person for each letter of your middle name to tag. Don’t forget to leave them a comment telling them they’re tagged, and to read your blog.


So...here we go... we have mentioned before we are a Junior and that my middle name comes from my incredible grandfather...

E - e-mail...we have so many friends, we end up with 20-30 e-mails a day
R - Rock & Roll...well all y'all know my love for rock and roll...southern rock, San Francisco rock, Detroit rock, does not matter...if it rocks, it lives within me...
N - Night owl...I find myself up late almost every night. Watching TV or surfing the internet or working on THE COUCH...
E - Erotica...(close your eyes mom)...I do like it and have been known to write stories with erotica content.
S - Sun and surf...nothing better as far as we are concerned then sitting on the beach...feet at the waterline...basking in the sun....nothing beats it.
T - Thinker....we are always thinking...that does not mean we are some genius or anything...we just think and sometimes it is not for the best...sometimes the brain just does not shut down...



Well...there you have it....Now we have to select one person for every letter...so...hummm...let's go count...1, 2, 3, 4, 5, 6....OK six people....better go back and see who Starr selected since she always steals my picks..she is like that....hehehehehehe

JULIE
DIXIE
MORGEN
MAGGIE-MOO
MERIBAH
BEE

OK, y'all...time to get it on...



Today's song is, of course, by THE WHO and fits the theme of the meme...

Pete Townsend




20 Of Your Sparks

  1. Mags Says:
  2. I think I'm in trouble...I have a LONG middle name...Margaret...

    I'll have to think on this one. ;) I'll post it tomorrow night after work.

    Thanks Bond Baby! Come vote today too!!!!

     
  3. BeckEye Says:
  4. When does "Ernest Goes To Blog Camp" come out?

     
  5. Julie Says:
  6. Good morning! I've only FOUR letters, but it's still going to be kinda thought provoking.

    Beckeye...so silly! I love it!

     
  7. Bond Says:
  8. MAGS: Will await your post and have already voted.

     
  9. Bond Says:
  10. BECKEYE: You are one snarky girl (and that IS a good thing...)

    JULIE: Will be waiting to read it....

     
  11. Julie Says:
  12. Vinny! Did you win this thoughtful blogger award too?

    We're running out of flaming walnuts! Woooo!!!!

     
  13. Roger Says:
  14. Who, who, who, are you think I am having a acid flashback haha good song ;D

     
  15. Dixiechick Says:
  16. Oh this one will be easy... I only have 3 letters in my middle name... ;-) Maybe I can use some of this gray matter between my ears to think of something.

     
  17. Sanni Says:
  18. Congrats on your BBOTY-award, Vinny - very well deserved =)

    Sweet MEME... unprevileged Sanni can´t play this one *sob*... got no middle name *sob*

     
  19. Great tuneage, my friend. Whenever someone asks me, "The Beatles or the Stones?" I always reply, "The Who!"

    I'm still working on this meme. I'm not running around like crazy, but this is vacation, man! Gotta relax and enjoy. No obligations, no worries, right?

    Still working on your meme, too. I'll get there, I promise.

     
  20. will get to it soon bond. i promise. right now sarge said he was going to take me to town today to buy cake and so i have no thoughts of other stuff! ha ha ha

    smiles, bee

     
  21. Starrlight Says:
  22. Excellent list! This one was fun =)

     
  23. Turnbaby Says:
  24. HA--some days we are cranking out 20-30 emails a minute it seems LOL

    great list

    smooch

     
  25. Bond Says:
  26. JULIE: Sanni was nice enough to give it to be, yes...

    ROGER: wut's an acid? bwahahahahahahahah

    DIXIE: I have total faith...

    SANNI: TY dear and read the rules..if you do not have one, you can use the one you WISH you had!

    SONGBIRD: I think I knew that about you (The Who)
    You enjoy your vacation and then when you get home, chain yourself to the computer and 'git 'er done'!

    BEE: Looking forward to it OOOOO Cake!

    STARRLIGHT: TY for the tag.... OOOOO was that a grope too?

    TURN: i did think of that - LOL
    smooch

     
  27. Interesting. I too love rock music! Although I'm more a metal head day after day. I don't mean, "scream and try to be as loud as you can metal," I mean metal music that has melody to it, that's harmonic, the heaviness well placed. Bands like Metallica, Stone Sour, Mudvayne, System of a Down, even certain Slipknot songs. But that's just me, and I'm sorta wierd anyway...
    Talk to ya later!

     
  28. Sparky Duck Says:
  29. I dont even have to hit play, I was humming that song as soon as I saw the title. more peeks at the man behind the couch.

     
  30. Travis Says:
  31. Excellent tuneage as per usual.

    As you probably saw, Starr tagged me for this as well. I think I'll work on it tonight and post tomorrow.

    Dude! Football tonight! Wooooooooooooooooooooooooooooooo!!

     
  32. Dana Says:
  33. Always a tagger, never a taggee...but I think I'll steal it anyway to salve my hurt feelings...

    Ernest?

     
  34. Bond Says:
  35. LUCAS: Thanks for sittin on The Couch today...yes, you are a rocker/head-banger

    SPARKY: LOL...great minds

    TRAVIS: Ty sir...Can't wait to read...yup yup Football!

    DANA: I will try and stop the wheel on you next time dear...

     
  36. Meribah Says:
  37. Nope, nope, nope. The puppy is NOT doing this one. Most peeps on here don't even know the puppy's FIRST name, let alone her second! Besides, it's so long and the puppy is too lazy right now. Thanks anyway, Bond! :)

     

Music On The Couch